Her finner du generelle betingelser for møteromsbookinger hos GC Rieber Eiendom Pluss AS (org.nr. 887 686 742). Ved spørsmål eller reklamasjon ber vi deg kontakte: [email protected].

  1. Bestilling
    Rom, tidspunkt og pris framgår av bekreftelsen leietaker vil motta etter bestilling.
  2. Prisavtalens gyldighet
    De avtalte priser er bindende for begge parter, utleier forbeholder seg imidlertid retten til å justere prisene som følge av endrede kostnader ved økte skatter og avgifter, eller andre forhold utenfor utleiers kontroll.
  3. Endring og avbestilling
    Leietaker kan endre eller avbestille bookingen inntil 12 timer før oppstart av leieperioden. Ved endring eller avbestilling senere enn 4 timer før oppstart, vil leietaker bli belastet for 50 % av bookingen.
  4.  Betaling
    Betaling skjer ved bestilling. Utleier aksepterer betaling med Vipps eller bankkort. Etter særskilt avtale kan enkelte kunder betale etterskuddsvis, med faktura.
  5. Ansvar for skade
    Leietaker er ansvarlig for skade på lokaler som følge av uaktsomhet eller uforsvarlig opptreden av leietakere.
  6. Force majeure
    Hendelser utenfor avtalepartenes kontroll – for eksempel streik, lockout, brann etc. som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtale – gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar.
  7. Verneting
    Alle tvister som måtte oppstå mellom partene i denne avtalen skal behandles etter norsk rett. Dersom ikke tvisten løses i minnelighet skal utleiers eiendoms verneting gjelde, med unntak for preseptoriske regler i forbrukerforhold. 
keyboard_arrow_up