Her finner du generelle betingelser for møteromsbookinger hos GC Rieber Eiendom Pluss AS (org.nr. [email protected].
. Ved spørsmål eller reklamasjon ber vi deg kontakte:- Bestilling
Rom, tidspunkt og pris framgår av bekreftelsen leietaker vil motta etter bestilling. - Prisavtalens gyldighet
De avtalte priser er bindende for begge parter, utleier forbeholder seg imidlertid retten til å justere prisene som følge av endrede kostnader ved økte skatter og avgifter, eller andre forhold utenfor utleiers kontroll. - Endring og avbestilling
Leietaker kan endre eller avbestille bookingen inntil 12 timer før oppstart av leieperioden. Ved endring eller avbestilling senere enn 4 timer før oppstart, vil leietaker bli belastet for 50 % av bookingen. - Betaling
Betaling skjer ved bestilling. Utleier aksepterer betaling med Vipps eller bankkort. Etter særskilt avtale kan enkelte kunder betale etterskuddsvis, med faktura. - Ansvar for skade
Leietaker er ansvarlig for skade på lokaler som følge av uaktsomhet eller uforsvarlig opptreden av leietakere. - Force majeure
Hendelser utenfor avtalepartenes kontroll – for eksempel streik, lockout, brann etc. som gjør det umulig å oppfylle forpliktelsene i denne avtale – gir rett til å heve avtalen uten erstatningsansvar. - Verneting
Alle tvister som måtte oppstå mellom partene i denne avtalen skal behandles etter norsk rett. Dersom ikke tvisten løses i minnelighet skal utleiers eiendoms verneting gjelde, med unntak for preseptoriske regler i forbrukerforhold.